Monday 22 July 2013

SUSUIBU MERIAH BIAR BERPUASA

Hari ini saya nak share testimoni seorang ibu menyusukan anak di bulan puasa.. Beliau masih mampu mengepam dsn mendapat hasil yang meriah...

Ini gambar yang beliau share..


Inilah produk super best di bulan berpuasa.. ESP dan PD.. Apa benda dua ni???


ESP - Energizing Soy Protein. Sumber protin dari soya. BUkan sahaja ESP ni membantu dalam meningkatkan tenaga, ia juga sudah terkenal dikalangan ibu menyusukan anak sebagai milk booster. Ramai yang mengamalkan ESP mendapati susu mereka cepat terhasil. Breast cepat penuh. Dan bestnya, rasa kenyang bila minum.

PD - Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat yang mampu memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Terbukti secara klinikal

Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:
•    Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan
      hidrasi
•    Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk
      kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
•    Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan
      keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.



Dua produk ni adalah yang dicari-cari oleh ramai apabila bulan puasa menjelang. Jangan hairan jika produk ni habis stok pada bulan ini.


Saya sendiri telah nampak kesan pertambahan susuibu 50% bila mengamalkan ESP. PD pula saya telah merasaii perbezaannya bila saya kurang minum air. First time saya minum PD bila saya pergi bershopping seharian, memang minum air masa lunch je. balik tu memang terasa susuibu berkurang. Cepat-cepat saya minum . Lepas sejam dua baru terasa breast  nak penuh balik..



Jika anda berpuasa dan risau  susuibu terjejas, cuba 2 ni.. Juga jika anda jenis yang kurang minum air, cuba ni juga..

PM me ya...

Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com 

 




* These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


No comments:

Post a Comment