Monday 6 February 2012

TESTIMONI KENCING MANIS

Hello, semua. Bulan sebelumnya saya telah membuat entry pasal Diabetes. Hari pula saya nak buat entry Testimoni Diabetes ok...

Testimoni ini adalah testimoni seorang pengamal Shaklee, Norhanita yang telah memberi supplement kepada ayahnya untuk menggatasi masalah diabetes.

Ini Testimoninya:-





















Norhanita telah memberi set A + Ostematrix untuk tujuan nak mempertingkatkan tenaga bapanya kerana tidak boleh bangun kerana keletihan dan kurang tenaga.
Pagi ambil supplement, petang dah boleh bangun untuk sembayang.

Kemudian Norhanita start pula bagi Lecithin dan Fibre untuk tujuan menstabilkan kepekatan gula dalam darah..
Lepas seminggu terasa perubahannya.
Dan 2 minggu, bacaan gula dalam darah dah kembali normal!!!!

Syukur sangat kan.....

Fiber adalah serat semulajadi yang mempunyai banyak kebaikan, bukan setakat membantu dalam mengurangkan berat badan tau....

*** Namun jangan lupa, seperti yang dinyatakan di testimoni tersebut, penjagaan pemakanan sangatlah penting.

Jika anda ingin mengetahui lebih mendalam pasal Diabetes dan Supplemen CLIK DISINI.

Jika anda berminat untuk mencuba supplemen Shaklee, Sila hubungi saya

email: juliemauryn@yahoo.com
Hp:    012-239 5501
Add saya di Fbook: Julie Mauryn Gumpil
(PM saya ok)


Sekian untuk kali ni, Salam sayang dari Healthy by Nature


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment