Tuesday 14 February 2012

TESTIMONI EVERGREEN : OBESITI

Hi semua, Saya ada beli buku nota dari upline saya. (Upline tu sudah 12 tahun menjual shaklee products). Buku nota ni walaupun dalam bentuk photostate copy tapi banyak info pasal produk.. Paling best ada compilation Testimoni Shaklee. Testimoni yang kuat dan bagi saya semangat untuk memperkenalkan produk ini kepada yang mempunyai masalah kesihatan...

Saya ingin kongsikan testimoni-testimoni ini. Rasanya semua testimoni ni dipetik dari majalah Shaklee. Nampak macam sudah bertahun lamanya (mungkin tahun2000 - saya pun tidak pasti, itulah saya panggil testimoni evergreen)...

Tajuk Testimoni ini HELLO AGILITY.. Selamat tinggal Obesiti, Hello Kelincihan..

Testimoni ini adalah dari seorang pengamal Shaklee bernama Sue Ding. Sebelum Sue Ding berkenalan dengan Shaklee berat beliau adalah 65kg (143 paun). Tingginya lebih kurang saya 5 kaki lebih sedikit.. (Saya berat masa mengandung 9 bulan pun 63kg sahaja). Berat badan berlebihan yang beliau miliki membuatkan beliau sering rasa penat dan mengantuk. Sakit belakang pun sering menyerang.

Sue Ding berazam untuk menyikirkan berat badan yang berlebihan. Beliau telah cuba banyak program melansing badan tetapi hasilnya tidak ada seperti hasil produk Shaklee.. Ada satu program yang telah menampakkan hasil tetapi berat badan bertambah semula setelah berhenti menggunakan program tersebut.

Kawan Sue Ding telah mencadangkan kepadanya untuk mencuba Produk Shaklee untuk menyelesaikan masalah ini. Yang dicadangkan adalah 6 jenis produk: Vita-Shape, Meal Shake, Fiber Plan, Fiber Blend tablets, Lecithin dan Vita Lea. Rasanya Vita-shape kini dikenali sebagai cinch dan Fiber Blend tablet sudah tidak ada dipasaran Malaysia. 

Semua produk tersebut, Sue Ding makan secara tetap setiap hari.

HASILNYA:

DALAM MASA 2 BULAN MENGAMALKAN DIET SHAKLEE, BERAT TELAH BERKURANG SEBANYAK 15 PAUN (6.8 kilo). 

Selepas 2 bulan tersebut, Sue Ding kembali ke diet pemakanan biasa tetapi Beliau tetap meneruskan memakan produk Shaklee tersebut. Berat badannya beransur-ansur berkurang. Dan selepas setahun mengikuti program ini, beratnya turun hingga 115 paun (52 kg) iaitu berat badan idealnya.

Selepas 9 tahun Sue Ding masih lagi kekal dengan berat idealnya. SElain dari itu, kesihatan beliau juga telah meningkat... Tidak lagi Beliau rasa penat, mengantuk dan sakit pinggang seperti dulu.. Akhir kata Sue Ding adalah:

 Sembilan tahun yang lalu, mereka memanggil saya 'makcik'. Tetapi sekarang rakan-rakan saya memanggil saya 'lang lui' untuk mengusik saya. Apabila mengimbas kembali, saya amat berterima kasih kepada  Coreen kerana memperkenalkan saya kepada Shaklee...

Itulah antara testimoni yang sangat2 mendorong saya untuk terus berada dalam bisnes ini.Sori tidak dapat menunjukkan gambar Sue Ding, kalau scan pun tidak terang...

Kalau anda betul2 serious nak kurangkan berat badan (selesaikan masalah obesiti) cubalah produk Shaklee.. Bukan setakat kurangkan berat badan tetapi akan meningkatkan kesihatan anda.. Saya akan berikan senarai 'Sue's Slimming Secrets'....

Jika anda ingin mencuba produk Shaklee,  Contact saya ok:-

email: juliemauryn@yahoo.com
Hp:    012-239 5501
Add saya di Fbook: Julie Mauryn Gumpil
(PM saya ok)

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment