Thursday 10 January 2013

SUPPLEMENT KANAK2 BERSEKOLAH

Beberapa hari ni saya duduk berjam - jam di pra-sekolah anak saya yang first time bersekolah. Disinilah saya sempat berbual-bual dengan ibu-ibu seperjuangan mengeluh anak mereka jatuh sakit sejak bermula sekolah. Sebab inilah saya ingin memperkenalkan supplement yang sesuai untuk anak-anak bersekolah ni. Bukan setakat untuk kesihatan mereka ya, tapi juga untuk membantu mereka bertenaga.. maklumlah ada anak-anak lepas sekolah pagi, ada kelas petang atau tusyen, dan malam pula kena buat homework...

 Gambar sekadar hiasan


Apa yang sesuai untuk anak-anak bersekolah adalah seperti berikut:

1) Mealshakes
Sejenis multivitamin untuk membantu membekalkan keperluan vitamin dan mineral harian. Ia juga kaya dengan kalsium dan protin. Ia membantu meningkatkan tahap kesihatan dan sangat senang diberi kepada kanak-kanak terutamanya yang tidak suka telan pil.Jika anak agak memilih makanan, tidak mahu makan sayur dan buah, maka mealshake merupakan pilihan yang baik.





2) OmegaGuard.
Sejenis makanan tambahan dari sumber minyak ikan. Minyak ikan telah menjadi makanan tambahan yang popular sejak dulu lagi. Kandungan DHA pada minyak ikan telah terkenal dapat membantu perkembangan otak kanak-kanak. Selain dari ini, ia juga dipercayai dapat meningkatkan sistem ketahanan tubuh badan.





3) ESP - Energizing Soy Protein
ESP adalah soya protin yang mampu membantu memberi tenaga. ESP membekalkan protin yang diperlukan oleh tubuh badan dalam pembaikpulih dan pembinaan sel baru. Segala tumbuseran dan perkembangan anak memerlukan protin dan ESP melengkapkan keperluan ini.





4) Performance Drink (PD)
PD adalah umpama glukos. Ia mengandungi formula original Shaklee bernama opticarb yang membantu keseimbangan bendalir dan gula dalam darah. Ini membantu tubuh badan cergas dan bertenaga. Perisa oren PD sedap diminum, dan bestnya boleh campur saja dalam air mahupun jus.. PD juga sesuai untuk semua golongan umur dan sangat-sangat membantu semasa kita bersenam, travelling, cuaca panas, semasa ceret beret dan jika kita ni jenis kurang minum air.



Mau cuba produk ni untuk kanak-kanak? Contact saya ya, nanti saya boleh explain aturan cara makan k;

Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com


**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 



No comments:

Post a Comment