Monday 28 January 2013

SAKIT LUTUT BERKURANG: TESTIMONI AHLI SUKAN

Hello... Malam tadi dapat berita yang sangat-sangat mengembirakan.. Akhirnya terbukti Joint Health Tablet (JHT) tu membantu sangat-sangat.... 

JHT tu kan mula dijual di Malaysia pada bulan Jun 2012... Saya memang terus perkenalkan JHT pada seorang olahragawati ni.. 

Meh saya intro ahli sukan ni.. Umur beliau lewat 40an - awal 50an... Tapi fit bukan main gila.. Beliau ni wakil negara (bahagian kementerian kesihatan), bahagian Veteran lah... Memang 100m Beliau dah pecah rekod lah...

Tahun lepas saya telah perkenalkan JHT pada Beliau. Bila saya tanya pasal keadaan lututnya, jawapnya, 

"Bukan saya saja yang sakit lutut ni, semua kawan-kawan saya yang bersukan pun sama. Sudah banyak jenis ubat sakit lutut kami cuba, tiada perubahan pun. Harga memang cecah ratus"....
Saya tanya lagi, ye ke?? mungkin tiada Glucosomine...
Beliau kata, smuanya ada...
Bila saya promo JHT, Beliau kata tunggulah sampai habis supplemen yang ada ni....

Lepas produk tu habis, Beliau belilah JHT.. 
Pada bulan pertama, katanya, sakit tu memang berkurang tapi bulan ni tiada pertandingan sukan. Jadi training pun releks je.. Tunggulah bila saya hard training nanti.
Lepas sebotol habis, Beliau beli lagi 1 botol.. Tapi kali ni Beliau kurangkan dosage ke 1 bj sehari saja...

Malam tadi Beliau bagitahu ni....






Beliau sms saya pula camni:

Saya pun Hairan.. 2 hari lepas memang rasa sakit sikit tapi tidak macam dulu.. Kalau dulu, jika hard training waktu pagi, petang tu mesti sakit. Naik turun tangga mesti terkempang-kempang. Kemarin tidak macam tu. turun naik tangga masih ok.. Tapi saya mo lihat hingga keesokan hari pula.. Hari ni ok saja....

Punyalah senang hati saya bila baca kata-kata Beliau... Yang bestnya olahragawan tu.. bangga saya sikit...

Ok2, apa2 pun saya bersyukur semuanya kehendak Tuhan dan Shaklee yang patut dipuji...

Apa ada dalam JHT ni???? Meh I share sikit..



JHT dirumus khas secara saintifik dan terbukti secara klinikal dapat membantu dalam:
- menggalakkan mobiliti
- Meningkatkan fleksibiliti
- Menyokong kesihatan sendi untuk jangka masa panjang

Ingridient Utama adalah:

1) Ekstrak Boswellia - menyokong kesihatan fungsi sendi dengan mengurangkan chemical yang menyerang cartilage, yang memyebabkan ketidakselesaan sendi

2) Ekstrak Jagung membekalkan Glucosomine, sejenis amino yang membantu pembentukan cartilage dan cecair pada sendi. 

3) Vitamin C - membantu dalam sintesis pembentukan kolagen

4) Zink, Kuprum dan Mangganes - Mineral yang diperlukan untuk pembinaan tisu penghubung

 
Untuk bulan Januari 2013 ni, Kami ada Promosi hebat ya... So, Grab it now, tinggal 3 hr saja lagi...

 
  Nak cuba?? Contact saya...

Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease



No comments:

Post a Comment