Thursday 24 January 2013

IMPIAN KU YANG UNIK

He he he.. Jika anda buka entry ni pasti sebab tertanya-tanya pasal tajuk diatas kan.... selalunya tulis pasal info kesihatan.. hari ni pelik pula....

Pernah sekali seorang lelaki cakap pada saya, kamu ni 'dreamer' lah... Memang pun saya ni suka bermimpi, inginkan ini itu. Namun terdapat dua impian yang tidak mungkin saya dapat capai (sebab alasan dah jadi housewife) sehinggalah saya berbisnes Shaklee.. Dua ni adalah :-

Saya ingin kelihan muda, bukan sahaja dari segi kulit tapi keseluruhannya...
dan sudah tentu nak income 5 angka sebulan....



HAhahaha... Cerita mahu nampak muda ni bermula apabila saya mengenali seseorang ni, iaitu ibu pada suami saya.. he he he... Beliau sangat awet muda.. Ramai yang berkata beliau nampak macam 30an, sedangkan beliau dah berumur 50an... Hebatkan....

Saya bukanlah jeles tapi saya ingin jadi macam dia... Sebab risau juga satu hari nanti bila saya dan suami saya dah berumur, saya nampak lebih tua dari suami.. Dah lah dari dulu, orang selalu cakap saya nampak lebih tua dari umur saya...

Apa yang saya boleh buatkan.. mana boleh pusing jam jadi muda je... apa lagi bila dah berhenti kerja, muka makin tak terjaga, muka saya jenis kering nampak penat sahaja... Saya cuba guna skin care tapi takde lah nampak berkesan sangat..

Jadi satu cara saja yang boleh saya buat, makan supplement... he he he Apa yang saya pahami, supplement membantu dan boleh bertindak sebagai anti penuaan... Vitamin seperti A, C dan E, kolagen, protin adalah yang terbaik untuk kecantikan kulit... Bukan ini sahaja, ia juga membantu meningkatkan tahap kesihatan.. Wow... hebatkan....

Sebab inilah saya berkecimpung dalam dunia Shaklee ini... menjadi pengamal tegar Shaklee, simply kerana saya nampak hasilnya pada diri saya sendiri....  Muka makin berseri, pigmen jadi cerah sikit tapi masih adalah, garis halus di kulit berkurang, tahap kesihatan meningkat, hidup lebih ceria dan paling penting ada income setiap bulan...
Berdouble-double prosperitynya ...

Income setiap bulan??? Yes!!! Betul saya tak tipu... Ramai yang buat bisnes Shaklee ni dah cecah income 5 angka sebulan..Tapi nak sampai ke tahap 5 angka tu bukan semudah, bukan sekadar bermimpi.. Usaha memanglah tangga kejayaan... Kena terus dan terus mencuba tanpa putus asa... Mungkin saya terpaksa korbankan kelesaan hidup seperti terpaksa bangun awal pagi setiap hari untuk buat blog, tapi ia berbaloi sangat....

Jika anda mempunyai impian macam saya, cuba bisnes ni sambil2 makan vitamin untuk kesihatan anda... Mudah saja, Shaklee ni dah terkenal dengan keberkesanannya, maka senang nak promote...




Ini sahaja untuk hari ni, Salam Mesra dan senyum selalu... dan thank u sebab sudi membaca entry ni he he...
 
Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com


**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 






No comments:

Post a Comment