Sunday 23 October 2011

PERBEZAAN PADA SAYA DAN ANAK SEJAK MENGAMBIL SHAKLEE LEBIH KURANG 2 BULAN

Umur saya: 38
Umur anak:1 thn 5 bln (masih breastfed)
Start makan Shaklee: 10 Sept 2011
Vitamin yg diconsume: Vita-Lea, B complex, Vitamin C, Alfalfa dan Energizing Soy Protein


PERBEZAAN YANG SAYA ALAMI:
                                
1. Tiada sakit demam, flu, batuk sejak mengambil Shaklee. - Sebelum ini asyik sakit sahaja.

2. Tiada sakit belakang lagi.

3. Lebih segar dan bertenaga - Sebelum ini mesti kena tidur di tengah hari. Sekarang tidak tidur pun tidak rasa penat.

4. Breastmilk kini pekat, kuantiti bertambah walaupun masih mengepam 3 kali sehari sahaja. Boleh stok lebih dari 5 hari.


PERBEZAAN PADA ANAK

1. Tiada sakit demam, flu, batuk sejak mengambil Shaklee - sebelum ini batuk tidak sembuh selama sebulan, sebab itu saya memcuba mengambil Shaklee. Walaupun anak saya pertama sakit sebab jangkitan di sekolah.

2. Peningkatan berat dari 24 Sept - 22 Oct ialah 300g (Average Weight growth from Wiki: 130–250g per month)

3. Peningkatan ketinggian ialah 4cm (Average Length growth from Wiki: 5–8 cm per year)

 4. Peningkatan Head Circumference ialah 1 cm



Satu lagi, saya lebih HAPPY sebab membuat bisnes Shaklee dari rumah.. Kalau tidak boring juga sebab asyik mengemas, jaga anak, masak dll kerja suri rumah sahaja..

Kalau nak cuba vitamin Shaklee, PM lah saya di Facebook atau email ke juliemauryn@yahoo.com

Salam Sayang dari

HEALTHY by NATURE

No comments:

Post a Comment