Thursday 15 March 2012

TESTIMONI EVERGREEN : "Dulu saya adalah pesakit diabetes yang kronik""

Hari ni saya teruskan lagi Testimonial Evergreen. Tajuk hari ni ialah:

"I WAS A CHRONIC DIABETIC UNTIL SHAKLEE CAME ALONG"
Rokiah Binti Hj. Md. Isa

Pertengahan tahun 80an saya merupakan seorang yang begitu periang dan seringkali ke majlis-majlis pertubuhan dan aktiviti wanita serta melancong dengan masyarakat setempat.

Tetapi tahun 1996 badan saya mula terasa letih dan lesu.

Saya telah mengidap kencing manis ditahap kritikal, gula dalam darah terlalu tinggi lalu terpaksa mendapat bantuan insulin 40 unit setiap pagi dan petang. Lutut dan betis mula membengkak, doktor mengesahkan sakit buah pinggang dan mata pula mula menjadi kelabu, dalam keadaan begini saya terpaksa mendapat bantuan suami dan anak-anak untuk ke hospital.

Pada Jun 1996 suami saya mula membeli produk Shaklee yang lengkap untuk saya. Diatas nasihat suami, saya mengambil dengan rela hati.

Apabila saya mengamalkan produk Shaklee secara berterusan, suami saya mula membawa saya berjalan di denai larian. Saya mula kembali pulih dan mendapat ramai kawan-kawan jogging berbangsa cina. Mereka bergaul mesra di rumah saya di hari perayaan.

Pada Mei 1998 di atas pentas saya telah menceritakan kisah benar yang saya alami selama 11 tahun derita yang amat sangat. Sekarang saya ingin mengucapkan terima kasih kepada upline saya En. Nordin Ali Yatim kerana mencadangkan produk Shaklee dan ahli bimbingan Shaklee iaitu En. Chong Keat Heng, Teoh Kim Yang dan Khaw Seng Kean dan tidak lupa juga untuk Master K. Sow yang tidak jemu-jemu turun membantu kami di utara. Dengan bantuan mereka ini saya dapat berkongsi kesihatan dan membantu orang lain yang sama senasip dengan saya. Akhir kata dengan ikhlas hati saya sedia membantu sesiapa saja yang memerlukan bantuan.

Apa yang dimakan:
Family Wellness Programme
Diabetes Nutritional Supplement Program
Love Your Heart Nutrients

Itulah satu lagi testimoni yang kuat.. Jika anda mengenali sesiapa yang mempunyai masalah kesihatan, apa kata cadangan produk Shaklee pada mereka... Mungkin dapat membantu.. ok ini sahaja untuk hari ini k.... Jumpa lagi...

Nak lebih info atau nak beli produk Shaklee, hubungi saya:-

EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL  
Atau like kat FAn Page:  HEALTHY BY NATURE
 
Salam Sayang dari Heathy by NAture...
**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment