Sunday 25 March 2012

SIHAT CERGAS MASA PANTANG

Saya amat terpegun membaca kecergasan beberapa ibu yang memakan vitamin Shaklee semasa pantang 40 hari. Mereka rasa sihat dan cergas, sehingga ada yang mampu melakukan kerja-kerja rumah seorang diri.. Ini antara yang saya baca.. Fuhh, sungguh berbaloi.....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Norita Idris, ibu kepada 2 orang anak lelaki:

masa saya dalam pantang dulu, zaman Addin, saya masih teruskan tuition di rumah walau saya dalam pantang...alhamdulillah tak de masalah keletihan melampau walaupun melahirkan secara ceaser. Syukur. Zaman Nasa pula, saya uruskan rumah dua tingkat seorang diri bila abah AddinNasa dah ke tempat kerja.

Alhamdulillah memang secara peribadi saya rasakan vitamin sangat membantu...terutama bila selepas melahirkan, kita akan kehilangan banyak darah. Pengambilan vitamin yang dilengkapi dengan b com, vitamin c, zat besi dan kalsium sangat perlu selain protien untuk binaan asas sel.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SET BERPANTANG SHAKLEE



 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jika anda akan melahirkan anak dan ingin menyusukan anak nanti, memang berbaloi berpantang dengan Vitamin ini..... Kesannya; sihat cergas, luka cepat sembuh, kesihatan terjaga, membantu dalam supply susuibu.. Hmmmmm, itulah yang diinginkan...

Vitamin yang saya sarankan ini sangat berbaloi.. Saya memang makan setiap hari.. Sangat sesuai bagi saya yang usia makin meningkat tapi masih ada anak kecil.. He he untuk stamina nak mengejar anak....

Nak lebih info? Boleh hubungi saya dengan berbagai cara:-

EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL  
Atau like kat Fan Page:  HEALTHY BY NATURE
 
Salam Sayang dari Heathy by Nature...

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

2 comments:

  1. First time heard about this product.

    ReplyDelete
  2. Ya kah? Popular ni di Sabah... Tamu Tamparuli pun ada orang jual...

    ReplyDelete