Tuesday 6 March 2012

HERBAL BLEND MULTI-PURPOSE CREAM

Ini rupa Herbal Blend Multi-Purpose Cream, keluaran dari Shaklee...

Kegunaannya:-

  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal dimana ia dapat melembulkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ini antara item yang kecil di Shaklee tapi Popular juga...Macam saya, memang memerlukannya. Tumit kaki saya memang kering dan berpecah-pecah. Pertama kali saya guna krim ni, esok pagi kulit terasa lembut.. Tidak terasa pedih2 kerana kekeringan.

Kalau ibu-ibu yang ada anak atau baby selalu naik ruam atau melecet punggung, boleh sapu dengan krim ni..
Nak massage pun boleh guna krim ni, ia tak panas tapi cool........

Dibawah ini adalah beberapa kata-kata testimoni yang telah dirasaii oleh pengguna-pengguna Herbal blend.. Ni Group eksclusif tertutup untuk pengguna Shaklee....


Jika berminat dengan krim Herbal Blend ini, harganya rm27.50 (retail price) sahaja. Boleh hubungi saya di 012 2395501 atau juliemauryn@yahoo.com.. Dapatkan diskaun istimewa dari saya ok.....

Salam Sayang dari Healthy by Nature....

No comments:

Post a Comment