Monday 19 August 2013

SAKIT / BENGKAK LUTUT BERKURANG SELEPAS JHT

EMPAT tahun lalu, kehidupan Chew Nam Heng, 63, mula suram dan diselubungi kesakitan tanpa mengetahui kesihatan kedua-dua sendi lututnya mula merosot akibat usia yang semakin meningkat. Selepas beberapa lama mengadu sering kesakitan setiap kali berjalan, anak lelakinya mula membawanya bertemu pakar.

Selepas menjalani pemeriksaan termasuk imbasan sinar X, ibu kepada dua anak lelaki ini disahkan menghidap masalah osteoarthritis dan keadaan rawannya sudah merosot dan terjejas.


Itu hanyalah pembuka kata entry saya hari ini... Tiada kena mengena dengan produk Shaklee ya. Saya petik dari Berita Harian...

Pada hari ni, saya hanya nak share testimoni pengguna shaklee... Semakin ramai pengguna yang mencuba Joint Health Tablet.. Golongan Ibu - Ayah dan mereka yang suka bersukan khasnya. Lagi membanyaklah testimoni dari pengguna Joint Health Tablet (JHT). Mari lihat betapa "power"nya JHT ini...



Sakit lutut dan sendi selepas makan JHT



Bengkak lutut sebab air con selepas Joint Health Tablet


Hebat, hebat, hebat kan????

Anda yang menderita kerana sakit atau radang lutut, PM saya, cuba JHT ni... Mungkin ini adalah penyelesaian kepada penderitaan anda selama ni...


Nak tau kandungan JHT?? KLIK SINI YA

Salam Mesra ya...
 
Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com 

 


* These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


No comments:

Post a Comment