Wednesday 28 August 2013

TURUN 3KG DENGAN LECITHIN DAN ESP, DALAM SEMINGGU!!!!

Sangat terkejut apabila kawan saya menghantar gambar ni pada saya...


Turun berat badan dengan lecithin dan ESP



Saya terus bertanya... Betul ka?? 3 kg dalam seminggu??
Bukan saya tak pernah dengar cerita macam ni, banyak.. tapi saya terkejut kerana apabila kawan saya membeli 2 produk ni, saya jelaskan pada beliau bahawa makan supplement je tak mencukupi. Perlulah jaga diet pemakanan harian. Senaman pun perlu...
Jawap beliau, susah juga sebab dia kuat makan. Selera tinggi..

Namun beliau cuba juga.. Selepas 2 hari, kawan saya ni sms saya.. Rasa kenyang je bila minum ESP.
Minum pukul 10.30pagi, tapi bila dah masa lunch pun tak rasa lapar sangat.
Beliau makan nasi juga untuk lunch, tapi hanya sedikit. Banyakkan sayur katanya.
Kalau tak makan nasi beliau makan oats untuk lunch.

Waktu dinner, beliau tak makan nasi. Makan Lauk je.

Dengan ESP dan Lecithin dan tips diatas, beliau berjaya turun 3kg dalam seminggu pertama beliau consume 2 supplement ni..

Itulah testimoni yang ingin sangat saya share...
Memang banyak jenis diet untuk turunkan berat badan namun jika nak yang selamat dan sihat, cubalah produk shaklee.. Dari pengganti breakfast dan dinner; cinch, hinggalah ke set slimming 'affordable'.... semuanya ada... Just pm saya akan cadangan bersesuaian dengan budget anda...

Sekian saja untuk hari ni ya..
 
Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com 

 


* These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment