Tuesday 5 November 2013

VIVIX MEMBANTU DALAM MASALAH THYROID?

Doktor kata Ein tak payah makan ubat tiroid dah!!!

 Saya gembira sesangat apabila membaca testimoni sahabat saya, N.. 
Yang ada thyroid adalah adik N yang bernama Ein.. 

Tyroid Ein sudah semakin teruk sehingga bercakap pun dah tak de suara. 
Doktor dah pun bagi pesan untuk buat operation dalam masa 2 minggu lagi. 
Sahabat saya terus minta Ein minum vivix setiap hari. Nasip baik juga di rumah Ein ada vivix sebab mak Ein pun memang minum vivix untuk kesihatan.

Selepas 2 minggu ini smsdari Ein..
(Saya sendiri terpegun dengan apa yang diperolehi. macam keajaiban pula rasanya)



N terus melefon Ein.. 
Kata N, yang sudah pastinya kegembiraan adalah tidak perlu lagi operate seperti saranan doktor.
Dan Doktor kata tak perlu lagi makan ubat tirod dah...

PS: Ein dinasihatkan untuk mengambil air kelapa juga ya

Apakah vivix ini? 
Ini kandungan vivix dan manfaatnya..

Vivix shaklee



Sekian saja untuk hari ni ya..  Nak info lagi, contact saya ya....
Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com 

 

(Credit: anakkuwiraku.com)
* These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment