Friday 20 September 2013

TESTIMONI MENINGKATKAN KESIHATAN BABY 1 TAHUN

Hello.. Hari ni saya ingin share cerita seorang kawan dan anaknya yang selalu sakit. Hingga kena admit berkali-kali. Ni sharingnya....



sharing: unt ibu2 yang ada anak kecil.
gambar di bawah adalah anak saya. afini husna....
Ramai yg kata skrg Afini berisi sihat... Alhamdulillah. makan apa??? Org tanya.
Hari ni nk bgtau apa yg saya bg mkn dan amal unt Afini husna..bg die sihat. Namun semua nya kerja Allah s.w.t.
 

Sejak dr 4 bln sehingga masuk setahun Afini kuar masuk wad..bronkitis. pantang ade cuti die bawa ibu tidur wad.... Sampai tahap telinga pun beberapa kali berlubang gegendangnya.
Akhirnya bile setahun lbh umur nya...ibu bercadang nk bg gak Nutriferon unt Afini. ..sbb dh xlrt asyik bg antibiotics je..bkn 3-5 hr tp sambg sampai seminggu. .
 

Ikhtiar cara lain..bg shaklee. .
 saya yakin Nutriferon bantu unt upkan sistem imun die lwn penyakit. .
 Omega bg hlg kahak..dan selesema cpt baik.. 
meal shake sbgi vit tambahan sbg pelengkap nutrisi.. sbb die kurg mkn.
 

Di samping itu. .atas nasihat kak Norita..saya amalkan .sedekah. asal nmpk je tabung derma akan Sedekah dgn niat Afini sembuh. .doa mmg xputus. Setiap vit die kalu smpt bc alfatihah kalo x selawat je.
Semenjak dr itu. ..Afini xyah p kuantan lg. ..dan semua tu amal hingga skrg. Nutriferon hanya bg jika die x sht sahaja....sekarang. Afini ssh unt dijangkiti selsema. . Kalo terkena dlm 3 hr dah baik. X sempat kene batuk....
Semoga jd panduan unt ibu yg mengalami masalah yg sama. .. abaikan harganya.
Anak lg berharga...
semoga segala usaha kita mendapat keberkatan dr Nya. amin


Itulah yang disharekan.. Supplement shaklee merupakan makanan tambahan yang membantu meningkatkan kesihatan seseorang. Supplement yang sesuai untuk kanak-kanak adalah seperti berikut...



 Adik Afini ambik Meal Shakes, Vitamin C, Nutriferon dan Omega....



Sekian saja untuk hari ni ya.. Jika anda dah lama runsing pasal keadaan anak2 anda, mari cuba ikthiar ni pula.. Nak info PM saya ya....
Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com 

 


* These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment