Sunday 27 April 2014

BATUK LAMBAT SEMBUH

Ini kisah anak saya yang batuknya lama sangat nak sembuh.
Bukan kerana apa, anak saya ni tak mahu makan ubat.
Bila masukkan dalam mulut pasti dia keluarkan semula.
Terpaksa tutup hidung dia dan paksa minum.
Tapi memang susah sangat kalau buat sorang2.



Mau tak mau terpaksa lah saya cuba bagi dia supplement. Memang saya sendiri mengamalkan NUTRIFERON bila rasa nak sakit. Dan ternyata, kalau setakat flu atau batuk biasa, memang tak akan jadi sakit tu lepas makan Nutriferon.
Nak pula saya teraii pada anak saya yang sorang ni, since kawan2 lain dah ramai mengamalkannya.

Hari Sabtu lepas, sukan sekolah anak saya. Malam tu, mula lah dia batuk.  Tak henti-henti batuknya. Mak mentua pun dah mula pesan, suruh bagi ubat. Gelisah juga saya....Malam tu juga kerana tak rela dah nak bagi ubat, saya bagi dia Nutriferon. Malam tu dia tidur memang ada batuk. Siap bangun pukul 5, terbatuk-batuk..
Tapi bila pagi, dia bangun, memang batuknya dah hampir tiada. sekali sekala je batuk. petang tu bagi lagi Nutriferon.. Memang dah tak batuk dah dia...

Terasa sangat-sangat amazing dengan Nutriferon ni.


nutriferon, shaklee, tingkatkan imun siste




Nutriferon ni sebenarnya dari bahan-bahan natural je. 4 jenis tumbuhan:
- Biji Labu
- Biji Plantago Asiatica
- Honeysuckle Jepun
- Bunga Saffflower

Manfaat utama tumbuhan diatas adalah:
- MEransangkan pengeluaran interferon semulajadi dalam tubuh. Interferon ni yang berkait dengan imun sistem kita.
- Mengaktifkan sel-sel imun.
- Menentang pencerobohan virus dan kuman
- Memusnahkan virus dan kuman

Itu yang paling utama.. ada lagi manfaat lain ya.. Sebab itulah kalau setakat serangan virus atau kuman yang ringan2, sekejap je tubuh badan jadi sembuh. Selalu saya cakap: sakit tu tak menjadi.... Korang nak lihat lagi testimoni??
Ini ada lagi 2 testimoni... Klik ye...




Saya sangat excited dan ingin sekali anda rasa perbezaan supplement ini.
So.....

Jika berminat nak dapatkan supplement ni, PM saya ya...

Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com 

 


* These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


No comments:

Post a Comment