Tuesday 17 January 2012

VITALEA DAN ESP MEMBANTU DALAM MENINGKATKAN HEMOGLOBIN KAWAN SAYA

Satu lagi testimoni Shaklee yang telah memberi kegembiraan pada saya dan kawan saya.

Pat merupakan kawan saya semasa saya kanak-kanak lagi. Kami telah bertemu semula di Facebook.
Saya telah berkongsi tentang Shaklee dan kebetulan pula pada masa tersebut juga, Pat mengandung 6 bulan dan mengalami masalah Hemoglobin (HB) rendah.

Hemoglobin merupakan pengangkut oksigen ke seluruh sel-sel badan.
HB Pat pada masa tersebut hanyalah 8.5 sahaja dan telah memcuba berbagai cara tetapi tidak berjaya.
Dia sangat risau kerana telah diberi amaran oleh Doktor.

Pat terus membeli Set A dan ESP dari saya. Dengan seribu harapan saya juga berdoa agar Shaklee dapat membantu PAt.
Apa yang merisaukan saya pada masa itu adalah Pat hanya menerima Produk 2 hari sebelum Pat berjumpa Doktor untuk appoinment bulanan. Macam mana nak beri 100% harapan dalam 2 hari??

Namun, dengan berkat Tuhan, sepelas 2 hari Doktor mengesahkan peningkatan HB Pat. Kini HB PAt 10.5, Betapa gembiranya kami berdua.

Namun, kegembiraan ini agak sementara. Pada checkup yang seterusnya, Doktor meminta Pat untuk meningkatkan HBnya sehingga tahap 11.

Saya telah mengesah Pat untuk meminum ESP. Pat sebenarnya tidak dapat telan ESP kerana tidak suka akan kepekatan ESP.
Namun katanya, 'saya akan cuba juga'...

Berkat Tuhan juga, pada check up seterusnya, HB PAt telah meningkat ke 12...
Syukur kepada Tuhan...

Saya ingat lagi kata-kata Pat di FB:-







Apa yang Pat makan adalah:-

SET A yang terdiri daripada:-

1) Vitalea Iron Formula - Dari namanya sahaja kita tahu ia membekalkan Iron yang membantu meningkatkan Hemoglobin.
2) Vitamin C - Membantu penyerapan Iron dalam badan
3) Vitamin B Complex - Sebagai Asid Folic yang memang diperlukan oleh ibu mengandung
4) Energizing Soy Protein - Sumber Protin.. Sebahagian dari Hemoglobin merupakan kandungan Protin

Jelas sekali Keempat-empat supplemen ini membantu dalam pembinaan Hemoglobin dalam tubuh badan manusia...


Sekiranya anda mempunyai masalah yang sama, tidak kiralah mengandung atau tidak, mari cuba
Set A dan ESP... SAya akan bagi konsultasi cara makan... Ada trialpack sijual untuk SET A.
Hubungi saya di juliemauryn@yahoo.com/0122395501/ PM di Facebook: Julie Mauryn Gumpil...
Sekian untuk kali ini, Salam Sayang selalu....

No comments:

Post a Comment