Thursday 5 January 2012

MENCERAHKAN 'N' DAN MENGANJALKAN PAYUDARA

Ini lagi satu masalah yang selalu buat para ibu-ibu risau. Terutamanya ibu-ibu yang menyusu. Ya lah siapa tidak mau Breast anjal macam muda-muda dulu kan...

Sedar tak kaum2 ibu, bila kita beranak, warna aerola atau sekitar nipple kita jadi gelap, ada yang kehitaman pulak. Ada pula ibu yang makin banyak anak makin bertambah gelap aerolanya.

Ibu yang menyusukan anak pulak selalu akan mengalami masalah payudara kendur dan hilang keanjalan selepas berbulan-bulan menyusukan anak.

Sebenarnya ada cara untuk mencegah masalah ini. Kena jaga pemakanan dari awal dan melakukan senaman khas. Tapi kebanyakkan kita lupa tentang kecantikkan diri kita  sebab selalu utamakan baby dahulu.

Sekiranya anda mengalami masalah ini, janganlah risau. Masih ada cara penyelesaian yang boleh diambil.






ESP boleh membantu menganjalkan payudara wanita terutama yang menyusukan anaknya. Ini telah dirasaii oleh ibu-ibu yang telah mencuba ESP. Bukan setakat payu dara, kulit pun boleh menjadi cantik jika mengambil ESP dengan konsisten. Ini mungkin kerana ESP merupakan sumber Protin yang boleh memperbaharui sel-sel badan. Namun pengambilan yang konsisten membantu mendapatkan hasil yang baik.

Selain dari ESP, Vitamin E complex juga penting. Vitamin E complex boleh membantu dalam penghasilan lapisan kulit baru untuk menggantikan yang lama. Oleh itu aerola yang gelap boleh menjadi cerah seperti warna asalnya. Namun diingatkan proses kitaran kulit mengambil masa lebih dari 3 minggu.

Dibawa ini adalah testimoni berkenaan masalah ini:-


" search pasal nk tmbh susu tetiba jumpa blog Ita, tu yg try Set F tmbh ESP sbb masa tu br beli vitamin2 dr farmasi. Alhamdulillah.. hari pertama amik ESP dgn Alfalfa susu naik balik kepada 3oz dr 1oz hari sebelumnya. Dua ari lepas tu susu naik lagi dr 3oz kpd 5oz skali pam. Punya la suka.. Masa tu minum ESP 1x sehari dan 2 biji Alfalfa. Pikir nk jimat pun ada gak sbb baru renew insuran dan roadtax keta :)

Lagi satu saya suka (segan nk bgtau ni) sbb nipple lepas bersalin anak pertama tambah gelap.. smp anak ketiga ni lagi gelap.. TAPI sejak amik Vitamin E dr Ita aritu nipple kurang gelap dan skang ni nipple agak cerah (mcm ms blum kawin).. X sangka plak Vitamin E tu blh mencerahkan nipple.. plan amik untuk cantikkan kulit muka je sbb dh mula kusam.. tp result muka dh mula berseri sikit dr sebelumnya dan siap extra benefit lg.. "



Bestkan Produk kesihatan Shaklee? Sudahlah menambahkan EBM, dapat bonus pula kulit cantik dan payu dara yang lebih menarik...


Bagi yang menjaga kecantikan, teruskan usaha dari dalaman pulak. Pilihan untuk mengambil ESP dan Vitamin E adalah pilihan tepat.Jika anda berminat untuk mencuba produk ini, Boleh hubungi saya di juliemauryn@yahoo.com atau 0122395501. Pastikan and mendapat diskaun hebat dari
Healthy by Nature... Salam Sayang...

No comments:

Post a Comment