Thursday 16 August 2012

2 TESTIMONI SIMPLE :(1) BERJAYA MENGUMPUL STOK BYK MASA PANTANG... (2) KITARAN HAID MENJADI STABIL

Hari ni saya buat entry simple saja memandangkan semua pun dah mood raya kan.....

Just share beberapa testimoni pengguna Shaklee...

Testimoni (1)... Ibu mengamalkan SET 3M semasa pantang berjaya mengumpul stok banyak ni...




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Testimoni (2), Penggambilan GLA Complex telah membantu menstabilkan kitaran haid....




----------------------------------------------------------------------------------------------------------

* Saya ingin nyatakan bahawa setiap tubuh badan seseorang adalah berbeza ya.. Jadi kesan supplement tidaklah sama k.... Namun tidak salah jika ingin mencuba, mana tahu produk ini sesuai dengan anda... Bagi saya memang tersangatlah sesuai....


Ini dia SET 3M... Membantu melancarkan penghasilan susuibu....

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dan ini GLA COMPLEX... Membantu menstabilkan hormon....

Sekian untuk hari ni ya...

Bagi pembaca yang beragama Islam:



SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA... MAAF SEGALA KESILAPAN SAYA YA...


Boleh hubungi saya dengan berbagai cara:-

EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL
Atau like kat Fan Page: HEALTHY BY NATURE





No comments:

Post a Comment