Sunday 20 May 2012

EU FOUR PACK: SET MENYUSU BAGI IBU MENYUSU ALAH PADA HERBA

Sekiranya anda antara ibu-ibu yang ada alahan dengan herba.. Seperti contoh mungkin ceret beret setiap kali makan herba.. Ataupun anak anak sering ceret beret apabila anda memakan herba... Eu Four Pack adalah set penyusuan yang sesuai untuk anda..

Set ini mengandungi Vitalea, Vit C, Vit B Complex dan Ostematrix. Boleh tambah Energizing Soy Protein....

Perasan tak, tiada Alfalfa.. Alfalfa ni dikategorikan sebagai Herba juga. Memanglah Alfalfa ni milk booster, tapi janganlah risau kalau tak dapat makan ni... Masih boleh tingkatkan supply juga..

Sebenarnya Alfalfa ni mengandungi sumber protein dan kalsium serta galian lain yang diperlukan oleh tubuh si ibu untuk menghasilkan susuibu. Namun kandungan protien dan kalsium yang terdapat di dalam alfalfa adalah pada takat minima sedangkan ibu yang menyusu memerlukan protien dan kalsium yang lebih memandangkan ia diperlukan oleh tubuh ibu sendiri untuk membina darah dan memastikan ketumpatan tulang disamping keperluan penghasilan susuibu demi perkembangan dan pembesaran anak yang dikandung ataupun disusukan.

Sebab itulah kami cadang Set Eu Four Pack, Set paling asas untuk mereka yang ada alahan ini... Kalau mampu boleh tambah ESP sebagai sumber protin anda. Jika tidak pastikan anda memakan atau minum protin dari sumber makanan ok....

Jangan risau tengok ni... Ini adalah kata-kata seorang ibu selepas memakan Eu Four Pack....


(testimoni credit to Norita)

Ini Eu Four Pack:-


Jadi ibu-ibu yang ada masalah ini, jangan risau ok... Eu four pack juga mampu membantu...


Nak cuba produk Shaklee?  Boleh hubungi saya dengan berbagai cara:-
EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL  
Atau like kat Fan Page:  HEALTHY BY NATURE
Salam Sayang dari Heathy by Nature...

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment